​ خريد Tenable.ep ​ خريد Tenable.ep

شرکت سورنا

​ خريد Tenable.ep

در حال حاضر تهديدات سايبري مداوم در حال تغيير ميباشند و هرروز ريسك هاي تازه اي كسب و كارها را تهديد ميكند. اين امر موجب شده تا بسياري از مديران از آسيب پذيري هاي شبكه و تجهيزات خود هراس داشته باشند. در عين حال روزانه حجم وسيعي از اطلاعات درون سازمان رد و بدل ميشود و تجزيه تحليل اين اطلاعات ميتواند كمك شاياني به سازمان ها براي دسترسي به تصوير كلي از ساختار و آسيب پذيري هاي شبكه فراهم ميكند.

بطور كلي داشتن ديد جامع برروي وقايع درون شبكه جزو اصلي ترين دغدغه هاي مديران ميباشد. محصول Tenable.ep با فراهم كردن ديد كامل و مستمر برروي ريسك هاي سايبري موجود در شبكه، و برروي يك پلتفرم يكپارچه، امكان شناسايي تمامي تجهيزات و رويدادهاي مربوط به آنها را براي سازمان ها فراهم ميكند. اين امر امكان پيش بيني اينكه كدام آسيب پذيري بيشترين تاثير مخرب را برروي تجهيزات دارد فراهم ساخته و امكان پاسخ گويي به موقع به آنها و جلوگيري از ريسك هاي حياتي را در دسترس قرار ميدهد.

بطور كلي اين محصول تمامي قابليت هاي نرم افزار Tenable.io را شامل شده و بصورت يكپارچه ارائه ميدهد. اين محصول با بكارگيري و استفاده از اسكنرهاي نسوس، ميتواند تهديدات موجود در نقاط مختلف شبكه را شناسايي كرده و بصورت خودكار و براساس سياست هاي از پيش تعيين شده به آنها پاسخ دهند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات خريد Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/31 ساعت: ۱۰ توسط:sorena-c18 :